Turvakolmio jatkaa miesten maajoukkueen yhteistyökumppanina

Suomen Käsipalloliitto ja Turvakolmio Group ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jonka mukaisesti Turvakolmio Group jatkaa miesten käsipallomaajoukkueen pääyhteistyökumppanina myös vuonna 2018.

”Haluamme tukea suomalaista käsipalloa matkalla Euroopan huipulle ja antaa entistä paremmat edellytykset menestykseen sekä tuoda esille rooliamme liikunnan ja urheilun vastuullisena taustavoimana”, Turvakolmio Groupin toimitusjohtaja Timo Lehtinen sanoo.

”Turvakolmio on ollut miesten maajoukkueen tukena jo neljä vuotta ja nyt alkaa viides vuosi yhdessä kohti menestystä” toiminnanjohtaja Päivi Mitrunen Suomen Käsipalloliitosta kertoo. ”Syksyllä alkavat EM2020-karsinnat ovat miesten maajoukkueen lyhyen ajan päätähtäin ja matkalla lopputurnaukseen ovat yhteistyökummpanit tärkeitä, jotka uskovat menestykseemme myös pitkällä aikavälillä.

Turvakolmio Oy on vuonna 1993 perustettu turvatekniikan järjestelmäurakoinnin ja -integroinnin sekä järjestelmähuollon ja -ylläpidon sekä lukituksen edelläkävijä, joka toimii valtakunnallisesti. Turvakolmion kaiken liiketoiminnan perustana on alan paras ammattitaito ja täydellinen luotettavuus. Vuonna 2018 Turvakolmio Groupin liikevaihto on noin 12 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on 77 turvatekniikan huippuammattilaista.

Lisätietoa:

Päivi Mitrunen                      Timo Lehtinen